2012 m. vasario 11 d., Šeštadienis

Naujienos kitaip

Į troleibusą – tik pro priekines duris

2010 m. liepos 07 d., Trečiadienis
Autobusas

Nuo liepos 15 dienos sostinėje keičiasi keleivių laipinimo į viešąjį transportą tvarka

Planuojama, kad po savaitės pasikeisianti Vilniaus viešojo transporto keleivių laipinimo sistema, kuomet įlipti į autobusą ir troleibusą bus galima tik pro priekines duris, turėtų atnešti finansinės naudos vežėjams ir užtikrinti malonesnį susisiekimą keleiviams. Tačiau šiuo metodu abejojančiųjų gretos didelės. Keleiviai jau iš anksto piktinasi būsimomis spūstimis, o viešojo transporto vairuotojai sako turėsiantys tiek darbų, kad saugus vairavimas nebebus pagrindinis jų.

Apie tai, kad keičiama Vilniaus viešojo transporto keleivių įlaipinimo sistema, sostinės gyventojai sužinojo prieš dvi savaites. Spaudoje šmėstelėjusi informacija daugeliui buvo netikėta, o naujoji vizija sunkiai įsivaizduojama realioje sostinės viešojo transporto veikloje. Tačiau nustebimą raminti ėmėsi nuolatos viešajame transporte „besisukančios“ naujojo įlaipinimo reklamos, o Vilniaus savivaldybės atstovai tikino, jog nuogąstaujama išties be reikalo, mat ir pinigėlių bus sutaupyta, ir benamių pasivažinėjimai suvaldyti, o taip pat tai užtikrins komfortiškesnes keliones, kas, tikėtina, padidins keleivių srautą.

Miestiečių nuostabai ir prieštaravimams sumažinti pasitelktas Klaipėdos miesto pavyzdys: analogiška keleivių įlaipinimo sistema veikia jau daugiau negu metus. Tiesa, Klaipėdoje ši naujovė taip pat buvo susilaukusi ne tik keleivių, bet ir vairuotojų pasipriešinimo.

Tačiau ar nuo liepos 15 dienos įvedama nauja tvarka duos planuojamos naudos – dar klausimas, mat taip ir liko neatsakyta ar vairuotojai spės atlikti tiek daug darbų: vienkartinius ir elektroninius bilietus besižyminčių keleivių stebėjimas, bilietų pardavinėjimas, „zuikių“ susekimas ir kontrolės iškvietimas, tėvų su kūdikiais ir neįgaliųjų įleidimas pro bet kurias kitas duris, na, ir svarbiausia – saugus vairavimas. Beje, vairuotojai atsipūsti galės piko metu, mat tada jokios „priekinių durų taisyklės“ negalios. Kitaip sakant, „zuikiai“ galės drąsiai liuoksėti pro visas duris.

Vairuotojų pasipiktinimas dėl naujosios įlaipinimo tvarkos „glostomas“ pažadais apie planuojamą dar vieną pakeitimą – vairuotojų atlyginimų dydis priklausys nuo pervežamų keleivių skaičiaus.

Tiesa, keleivių susirūpinimą kelia dar ir galimai pagal tvarkaraščius nesuspėsiantys judėti troleibusai ar autobusai, mat „procedūros“ kiekvienoje stotelėje gali gerokai užtrukti. Nors naujovė diegiama vasaros viduryje, kuomet jaučiamas akivaizdus keleivių sumažėjimas, o iki rudens planuojama, kad sostinės gyventojai su tvarka bus jau „susigyvenę“, visgi padidėję keleivių srautai neabejotinai vers transportą „pailsėti“ po minutę ar kelias kiekviename sustojime. Ar tik neprailgs kelionės?

Naująja keleivių įlaipinimo tvarka sostinėje pasipiktino buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas. Pasak jo, ši sistema – grįžimas į sovietmetį, kuomet buvo siekiama autobusą išlaikyti švarų ir nesugadintą neįleidžiant į jį keleivių.

Deja, pasisakymai ir lieka pasisakymais, mat sprendimai jau priimti.

Liepos viduryje naują įlaipinimo tvarką išbandysiantys vilniečiai gali tik stebėti tokios praktikos jau turinčius Klaipėdos, Panevėžio, Kėdainių ir ...Londono ar Kopenhagos miestų gyventojus. Beje, vargu ar šie pavyzdžiai tinkami, kadangi paminėti Lietuvos miestai neprilygsta sostinei nei gyventojų skaičiais, nei viešuoju transportu besinaudojančiųjų srautais, o Londonas ar Kopenhaga savo tvarka taip pat vargiai gali būti tinkamas pavyzdys.

Ar naujoji keleivių įlaipinimo tvarka pasiteisins, paaiškės gerokai vėliau, tačiau jau bene antrą savaitę sostinės troleibusuose ir autobusuose kartojamas įgarsintas pranešimas apie įlaipinimo pasikeitimus sukelia tokią keleivių niurnėjimo ir keiksnojimosi bangą, kad apie būsimą komfortą nė neleidžia pagalvoti.




Griežtai draudžiama informaciją kopijuoti, dauginti, platinti, republikuoti, panaudoti interneto svetainėse arba kitose informavimo priemonėse be raštiško VšĮ „Žurnalistika kitaip“ sutikimo. Jei sutikimas gautas, būtina nurodyti www.zurnalistika-kitaip.lt kaip šaltinį su aktyvia nuoroda. Visas leidinio turinys yra apsaugotas anti-plagijavimo sistema COPYSCAPE.
Žurnalistika kitaip
Komentarų skaičius: 36

51.8|2010-07-07 14:47

Zuokas ėmėsi padlaižiavimo technikos. Politika. Chi
Valinskas ir tas sakė, kad politika, tai net paties savęs apgaudinėjimo menas.
Darau išvadą, kad Zuokas tokiu atveju yra už įlaipinimo tvarkos pakeitimą, bet toje tvarkoje neįžvelgiu efektyvaus taupymo nors tu ką.

sigitas|2010-07-07 15:12

Gerbiama Jurate, teko pakankamai pakeliauti po Europos miestus, kiek pastebėjau, tai tokia tvarka buvo visur. Klaipėdoje tauta pamurmėjo ir susitaikė. Priminkit man prašau - prieš kokias naujove mūsų tauta neburnojo? Kiek pamenu , tai pradedant krikščionybės įvedimu ir baigiant vairuotojų privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu, mes visur burbėjome ir buvome paskutiniai. Na dabar mes , žinoma, krikščionei Nr.1 Europoje, o pabandykite tautiečiui pasiūlyti atsisakyti privalomojo civildraudimo. Pasipriešinimas bus žiaurus. Tik su kitu ženklu. Tokie jau mes -viskam priešintis. Kažin , jei tautai pasiūlyti po milijoną. Kiekvienam. Neabejojiu, kad būtų didžiulė priešprieša.

berastis|2010-07-07 15:12

Tai problema atrado. Stovesite stotelese eilese kaip prie sovetu parduotuvese prie Daktoriskos desros ir vargo nematisit. Tvarka turi buti. :D Mokisites kulturos.

berastis|2010-07-07 15:17

cia geriai sigitas pastebejo. Prisiminkime istorija su bulvemis. Bulves viduramzije skaitesi setono maistas. Niekas ju nevalge , sodino per prievarta. Dabat visis bulves valgo laimingi iki ausu. Tai po metu visi tvarkingai lips i autobusa per prekines duris bus laimingi.

Jonux|2010-07-07 16:00

"teko pakankamai pakeliauti po Europos miestus, kiek pastebėjau, tai tokia tvarka buvo visur"



Sigitai, gyvenau JAV, Vokietijoje o dabar gyvenu Sveicarijoje, bet tokios tvarkos nebuvo niekur... Nereikia absoliutinti.

sigitas|2010-07-07 16:28

Jonux, gal kiek persiabsoliutinau ;-)) bet kuo tokia tvarka blogai? Ar tas pasipriešinimas vardan pasipriešinimo? Na jei visi (ar bent dauguma) pilviečių būtų kiek samoningesni, mokėtų už važiavimą, tai galima būtų leisti ir per stogą. O ką daryti su tokiais dundukais (pagar Račą) kurie nemoka iš principo?.

Jonux|2010-07-07 16:40

As manau, kad LT to reikia butent del zuikiu... krastuose to nereikia del zmoniu samoningumo. O siaip, Vokietijoje ir Sveicarijoje vairuotojai daznai autobusa nuledzia zemiau, jei pamato invalido vezimeli arba zmones su vaiku vezimeliais. Net specialus mygtukas yra, kad galetum vairuotojui pranesti, kad nulesitu. Ir, deja, priekines durys tokiam dalykui nepritaikytos...

Jūratė A.|2010-07-07 16:49

Sigitai, manau, kad apskritai didžioji dalis žmonių naujoves linkę vertinti atsargiai, drąsių ir ypač pasvertai drąsių yra mažoka. Lietuviai - ne išimtis. Net daugiau - mes esame tikri "rūpintojėliai".
Ši sostinės viešojo transporto sistemoje diegiama naujovė yra dar vienas mūsų rūpestėlis.
Galvoju, kad vilniečių pasipriešinimas kyla dėl sistemos neaiškumo, neatsakytų klausimų ir nesupratimo. Jei būtų atsakoma į daugiau klausimų viešai ir aiškiai, pasipriešinimas ženkliai sumažėtų.
Esu už tvarką viešajame transporte ir, jei tokiomis priemonėmis ji bus įgyvendinta, aš garsiai pasisakau už, tačiau man kyla papildomų klausimų: kas, kur, kaip, kodėl?
Jums nekyla jokių klausimų šia tema? :)

Jonux|2010-07-07 17:36

bent jau benamiu gal nebeileis, tai kad issipres musu studento problemos...
http://www.zurnalistika-kitaip.lt/vertybiu-skaleje/kelione-su-benamiais

Fredis*|2010-07-07 19:52

Paskutinį kart troleibusu važiavau sekančią dieną po seimo rinkimų. Įlipau Meno mokyklos sustojime, planavau išlipti Kalnų parko. Rytas, apie 8.00 val., tik įpipęs pajutau kažką negero, keleiviai stovėjo ir sėdėjo akmeniniais veidais, tuojaus patebėjau Priežastį: tai buvo sustigusi kaip rupūžė raudonais kaštoniniais dažytais plaukais su tipišku konduktorės krepšeliu šalia juosmens, vilkinti tipišką tamsiai mėlyną striukę kontrolierė, kuri pajudėjus troleibusi ir nuvažiavus apie 150 m tuojaus puolė prie manęs. Netrukus pribėgo ir jos kolegė iš priekio. Aš plačiai šypsojausi, teko pasitelkti visą savo žavesį ir laimingai išlipti Karaliaus Mindaugo stotelėje.
Jūrate, ką reiškia žodis "ženkliai"?

z-analitikas|2010-07-07 20:51

Nesuprasi to jaunimo. Dievagojasi, kad jiems su benamiais blogai važinėti, kad dvokia ir panašiai. Prašom, savivaldybė bando išspręsti jūsų problemą, sutvarkyti viešąjį transportą, bet mūsų jaunimas nuolatos kuo nors nepatenkintas, kiek besistenk vis jiems blogai.
Na Jonux, teko ir man Vokietijoje pagyventi, nepasakyčiau, kad Vokietijos tauta labai sąmoninga. Turiu omenyje zuikius.
Pavyzdžiui traukinių kontrolės pasikliauna tuo sąmoningumu. Gali įlipti be bilietėlio ir važiuoti sau į sveikatą. Jeigu prieina kontrolė, tavęs nebaudžia, tiesiog privalai nusipirkti bilietuką. Neva kontrolė paklausia kur įsėdai ir paskaičiuoja už bilietą. Problema ta, kad daugelis vokiečių traukiniais važinėja zuikiu. Prieis kontrolė, nusipirksi bilietuką, ne, tai sutaupai tris eurus.
Kopenhagoje važinėjau su tokias autobusais, kur keleivių įlaipinimas tik iš priekio, kažkaip problemų ar diskomforto nejutau, nors piko metu tekdavo pastovėti eilėse. Visi tvarkingai pasižymi savo klip kortą ir laimingai keliauja į autobuso galą. Tiesą pasakius, man patiko, viskas vyksta tvarkingai, be kažkokių didelių problemų.

Jūratė A.|2010-07-07 21:40

Klausimų lietus tęsiasi.
Geriau tipinė konduktorė su krepšeliu šalia juosmens ir raudonais kaštoniniais dažytais plaukais ar darbo pažymėjimus užantyje paslėpę ir į būrį keleivių neatpažįstamai įsilieję kontrolieriai? :)

*Tata|2010-07-08 07:01

Ir aš jaunas buvau, nemažai autobusais važinėjau (Kaune), bet jokių problemų nekildavo. Jau stotelėje sustodavom tvarkingai eilutėje (jeigu nevėluoti, tai išeidavom iš namų gerą valandą anksčiau), atbirbdavo "technikos stebuklas" su dvejomis durimis LAZ markės, pagamintas Lvove, Ukrainoje, pro priekines duris įlipdavome, keturias kapeikas konduktorei į saują (vėliau jau įtaisė "kasos aparatus"; įmeti kapeikas, atsiplėši pats bilietėlį), pro galines išlipdavome ir jokių problemų. Atsiradus "kasos aparatams", atsirado ir "zuikiai". Kur ten vairuotojas sužiūrės, ką į dėžę įmetei, svarbu, kad sužlegėdavo. Bet geriausia tai pėstute, pėstute..... Nuo to tik sveikiau ir kūnui ir sielai :D. O nepatenkintų atsiras visada. Taip ir nesukūrėm utopinės "supervalstybės", kurioje galiotų lozungas: "Iš kiekvieno pagal sugebėjimus, kiekvienam pagal poreikius".

Jonux|2010-07-08 09:49

Fredi: man tai zodis "zenkliai" yra zenkliai aiskesnis negu zodis "įpipęs" :DDDDD

Del autobusu, kai siemet buvau Vlniuj netekeo vazineti autobusais, nes visur mane veziojo, arba pescias vaiksciojau. Bet praeita vasara buvau Klaipedoj, tai autobusu net neprireike: pilna mikroautobusu ir jie zymiai (zenkliai? chi!) patogesni, stoja kur nori ir t.t.

Inga*|2010-07-08 10:36

Junux a jonux, ko kabinejies prie zmoniu. Tai prie manes kabinejies, kad labdara uzsijemu, tai prie Fredzio*. Kaip nori zmones, taip tegul raso, jeigu Fredis* is nevilties po seimo rinkimu isipypino bokala kita. zinote As tai galvoju neko blogo, protingas. Gerai, kad nevairavo, o su troleibusu vaziavo, tai butu kaip Sustauskas su masina i vilkika dideli dideli ivaziaves, gerai, kad laimingai baigesi!!!!!
Jurate, zinai ka,nusipirk dvirati. nereikes su viesuoju transportu vazineti ir sveikesne busi, viena kita raumenuka uzsiauginsi :DDD

Fredis*|2010-07-08 10:56

Inga*, laba diena, ryte mielas, malonus, paguodžiantis, čiulbesingas žodis visada labai maloniai nuteikia. Su geriausiais linkėjimais "ženkliai įpipę " Fredis*

sigitas|2010-07-08 12:18

Jurate, sakote , kad tauta nesulaukia atsakymų į klausimus, išaiškinimo. Klausimas - ar tauta tuos klausimus , į kuriuos negauna atsakymų , apskritai užduoda?Ar domisi šiomis naujovėmis? Ar tik neigia vardan neigimo? Aš kažko negirdėjau jokių klausimų. Tad kas , kam ir apie ką (ir kokiu būdu) turėtų aiškinti?

Jonux|2010-07-08 13:05

Iga: Fredis, skirtingai nuo kai kuriu, juokus supranta ;)

Fredi, o tu zinojai, kad esi izymybe?:

http://www.pipedija.com/index.php/Fredis*

Jūratė A.|2010-07-08 13:16

Viena vertus, Sigitai, esate teisus: mūsų aptariama naujovė kažkiek neigiama "iš inercijos", taip pat naujovėms nepritariančiųjų klausimai nėra "prikalti prie respondentų durų" ir spaudoje nepaviešinti...
Bet kita vertus, Vilniaus miesto savivaldybės Rinkodaros ir viešųjų ryšių skyrius, kurio uždaviniai yra "laiku ir efektyviai informuoti sostinės ir šalies gyventojus apie Vilniaus miesto savivaldybės mero, Savivaldybės tarybos, kolegijos, Savivaldybės administracijos priimtus sprendimus, įtraukti kuo daugiau gyventojų į sprendimų projektų."
(iš http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/index.php/88/?mid={lt;3;60} ) , galėtų pasistengti.
Jei jau savivaldybės įmonė "Susisiekimo paslaugos" skaičiuoja po tvarkos pakeitimo padidėsiančias pajamas, tuomet savivaldybės viešųjų ryšių specialistai turėtų išnaudoti savo uždaviniuose numatytą kriterijų "efektyviai informuoti". Nemanote? :)

Inga*|2010-07-08 14:19

Atsibudo mokslininkas po letargo miego. senas bajeris, brangusis mano daktare Ai skauda :DD As tai zinote galvodavau, kad mokslininkai visada viska pirmi suzino, bet va pasirodo buna ir taip, kad mokslininkai metu senumo informacija mums pateikia. Reiketu Nobelio prmija israsyti, maciau kazkur kinietisku Nobelio statuleliu gal po 9.99 lt
Gal maximoje, nepamenu :D

sigitas|2010-07-08 15:29

Taip Jurate, jūs teisi- savivaldybė privalėtų dėti visa įmanomas pastangas informuoti visuomenę. Bet iš kitos pusės- kaip informuoti visuomenę (didžiąją jos dalį ), kai ji klausosi Ruskoje radio, skaito Vakaro žinias arba Joniukas ir Marytė, žiūri per TV tik Šoks su manimi . Ir visa tai geriausiu atvju. Dažniausia ta , labiausiai kritiškai nusiteikusi tautos dalis , kaip sakoma , neišdžiūna. Na nebent Vilniaus ( ir ne tik) valdžia informaciją apie pakeitimus rašytų ant šnapso butelių etikečių. Tai taip ir išeina , kaip su tuo Solženicinu - niečital, no osuždaju.Apskritai pastebiu raudoną ryškią liniją mūsų viešojoje erdvėje (t.s. žiniasklaida) - niekas nekalba apie paties piliečio apsisprendimo skatinimą. Iš visų galų tik girdime - valdžia PRRRRIIIVVALOOO tą ir aną. O pilViečiai?

Jonux|2010-07-08 16:05

sorry, Ingute, kad neinformavau apie tokias mokslines zinias ;)

*Tata|2010-07-08 16:31

Braunasi man į galvą tokia mintis pasalūnė. Kaip visuomenė pagal pajamas yra susiskirsčiusi į kelias grupes (nuo milijonierių iki vargšų benamių), taip ir transporte įveskime dar vieną rūšį. Kiekviename autobuso ar troleibuso maršrute tegul važinėja po vieną socialinę t.y. nemokamą transporto priemonę, ryškiai nudažytą su iš tolo matomu užrašu "SOCIALINIS" ar kas nors panašaus. Va tuo autobusu tegul sau ir važiuoja "ne tuo kvapu kvepiantys", zuikeliai ir kiti nuotykių mėgėjai bei niekur neskubantys. Ir tegul jie laipioja per kurias tik nori duris, tik vairuotojo kabina turi būti pakankamai tvirta. O mokamais tie, kuriems naujovė įlipti pro priekines duris neigiamų emocijų nekelia. Šitaip sutaupysime ženkliai daugiau; nereikės nei konduktorių, nei kontrolierių, nebus ir zuikių. Socialinio transporto išlaikymas turėtų greitai atsipirkti su visa garsia naujovės reklama.

sigitas|2010-07-08 17:59

Tata, iš kur gausi tiek autobusų?

*Tata|2010-07-08 19:30

Gerb. Sigitui. Nežinau kiek Vilniuje maršrutų, bet manau kad kokių 40 autobusų, paremontavus senus, perdažius juos užtektų. O troleibusų batka Oleksandras iš Baltarusijos, kaip geriems kaimynams, papigiai pamėtės.:D. Mačiau Delfyje, kaip Vilniaus meras Navickas baltarusiškus troleibusus "VYTAUTUS" reklamavo. Socialinėms reikmėms puikiausiai tiks. Vėliau gi, transportininkams turint nemažą pelną iš normalių keleivių, techniką galima bus atnaujinti. Pasiūlymo nepatentuoju, tegul tai bus labdara Sostinės vargšams (ir gyvūnėliams benamiams, mažiau mielai Ingutei*jais rūpintis reikės).

z-analitikas|2010-07-08 20:18

Na, sigitas neblogų minčių pažėrė, bijau kad aš linkęs jam pritarti. Jeigu žmogus niekuo nesidomi taip sakant ne gyvena, bet egzistuoja, tu jį informuok neinformavęs, jam vienodai švies. Žmogus kaip skaitė savo blizgiuosius žurnaliukus, taip ir toliau skaitys. Kaip ėjo su dundukų šutve i alubarį įpypinti bokalą kitą, taip ir eis. Panašu į narkomanus. Tu jam sakyk, kad jis narkomanas, jis tau atsakys "visi badosi". Jaunimas šiais laikais prasigeria nuo jaunų dienų. Niekuo nesidomi tik ant valdžios loti moka ir aiškinti, kad mes Lietuvos ateitis. Nepagalvokite, nesakau, kad visi, bet to mąstancčo ir galvojančio apie ateitį jaunimo tikrai vienetai.

traktoristė|2010-07-08 20:54

Planuojama gauti atrodo 8 milijonų litų pajamas pertvarkius įlaipinimo tvarką. Lauksiu tos dienos, kai bus pasakyta, kad tokios pajamos ir gautos, o po to man bus įdomu, kaip jos bus paskirstytos. Kai matysiu naudą, tada ir aš pritarsiu tvarkai. Kol kas reikia manyti, kad vilniečiai susipras ir tvarkingai lips pro priekines duris.
Bet gal bus galima lipti ir pro kitas. Pavyzdžiui kartu du išlipančiais brautis vidun.

Fredis*|2010-07-09 00:28

traktoriste, kai miesto skolos yra apie 1 mlrd. LTL, tai tu net nepajusi, kad gyvenimas pagerėjo. Tiesiog bus mesti pinigai dengti seniems įsiskolinimams. Kuriozinis atvejis - kiemsargiams nesumokėti atlyginimai vėluojami apie pusmetį, tai buvo užsimota parduoti savivaldybės dangoraižį... Tai visai įdomus, vertas dėmesio poasiūlymas, svarstymas, galimai rengiama galimybių studija...
Šiaip visiem mėgėjams pašūkaloti maždaug tokiu stiliumi: "pirma įsitikinsiu kur bus naudojami pinigai, tada mokėsiu mokesčius" siūlau jausti realybę ir nors apytikriai įsivaizduoti miesto ir valstybės finansinę, o ir moralinę padėtį...

Jonux|2010-07-09 00:57

man ka tik kilo fix ideja... ogi z-nalitikas yra ne kas kitas o p. Racas :D

Jonux|2010-07-09 00:59

beje, Fredzio (ir is dalies Ingutes) deka, mes turime pirma ZK zargonini termina "ipipinti"... As uz tai siulau ipipinti po bokala alaus!!!

*Tata|2010-07-09 06:43

Palaukit pasaulio futbolo čempionato pabaigos, nevažinėkit visuomeniniu transportu nei pro vienas duris nelipdami, pataupykit pinigus "įpipinimui", nes daug reikės; tiek džiaugsmui, tiek skausmui raminti. Kaip rusai dainuoja:"Komu bezsmertije, komu bezčestije.......":D

traktoristė|2010-07-09 07:06

Fredi tavo erezijos vis delto vertos dėmesio. Eretikas broli esi, tik tarp mūsų vienas skirtumas. Aš tokio šūkaliojimo mėgėja, o tu jau profesionalas. Deja, nepaguosiu, net ir nuo profesionalių šūkaliojimų kiemsargiams atlyginimai negus išmokėti.

Fredis*|2010-07-09 07:31

miela traktoriste, viskas bus gerai, svarbiausia - nenusiminti, tikėti ir daryti... :)

traktoristė|2010-07-09 08:40

Lietuviai savo mentalitetu gali nužudyti bet kokį ispaną ar italą. Jei pajaučia spaudimą, ima spardytis, o kai nieko nesigauna pradeda save raminti, kad viskas bus gerai. Savęs statymas į rėmus, broli Fredi, į kapus nuvarė ne vieną. Atsipalaiduok ir gyvenk laisvai. Nieko nebus gerai, bet tu gali padaryti, kad taip būtų. :D

*Tata|2010-07-09 09:07

Pritariu panelei "traktoristei", mielas Broli "Fredi". Jeigu nieko pakeisti negali; gerai "Įpipink":D. Tada atrodys, kad ir pats bagotas ir valdžia daug geresnė. Tik nesielvartauk dėl kokio nors išorinio dalyko, tai ne jis tave slegia, o tavo požiūris į jį.

Inga*|2010-07-09 12:01

Jonux, a jonux, tu mane prajuokinai siandiena. Elas Bandis (z-analitikas) yra p. Racas. Besijuokdama vos nuo kedes nenukritau.
Jam iki Racio kaip man iki Valentinos Tereskovos.
http://en.wikipedia.org/wiki/Valentina_Tereshkova
Sito bedievio bieso vardo prasyciau visai nemineti. As labai, labai chroniskai pykstu ant jo. As apie ji toki filmuka sukurusi esu. Net aciu nepasake. Jus tik pagalvokite, kaip kokie dundukai apie ji paraso arba visokie kreivapirsciai skersakojai, tai pirmu taikiniu isideda i savo bloga, aciu pasako ir sokineja is laimes. Zinote panasiai kaip mazi kaciukai.
O Ingutei kaip rusai sako "Шиш с маслом" (verciu kas nesupranta, spyga taukuota). Plusau, stengiausi tris naktis tris dienas akiu nesumerkiau toki filmuka sukuriau apie didvyri ant balto arklio Artura Raca. O ka jis, nulis reakcijos. Zinote, nors aciu butu pasakes komentaruose.
Palikti komentarą
  1. * - žvaigždute pažymėtus formos laukus užpildyti būtina!



A. Macijausko premija
Nmedia 2010

Naujausios temos

Populiariausios temos

Karštos diskusijos

Nauji komentarai

© 2009 - 2012 VšĮ „Žurnalistika kitaip“. Visos teisės saugomos. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką VšĮ „Žurnalistika kitaip“ sutikimą.