Naujausios SEO tendencijos

Neseniai 2019 metais vykusioje konferencijoje „BrightonSEO“ nuskambėjo frazė, apibūdinanti dabartines SEO optimizavimo tendencijas: „Smart is simple, complicated is stupid“ (Liet.: stipru tai, kas paprasta, o kas sudėtinga – kvaila).

Konferencijos pranešėjai skaitmeninės rinkodaros specialistus ragina nepasimesti statistikos duomenų analizėse ir nebandyti įtikti robotams. Už visų statistinių duomenų slepiasi vartotojas. Būten į jį turi būti nukreiptas visas dėmesys, atliekant įvairius SEO optimizavimo procesus.

Robotai taip pat nuolat tobulėja. Prieš daugiau nei 10 metų jie sugebėdavo atpažinti pavienius raktinius žodžius, tačiau dabar vis geriau atpažįsta kontekstą įvairiomis pasaulio kalbomis. Taigi, kuriant turinį SEO tikslais, dėmesys turi išlikti ties vartotoju. Konferencijos pranešėjas Becky Simms, pabrėždamas turinio svarbą ragina kurti kalbą, kuri sužadintų vaizduotę, klausą ir jausmus. Jis taip pat siūlo visų pirma galvoti apie vartotojo poreikius ir tik paskui apie savo verslą, bei nepamiršti viso turinio konteksto.

Rinkodaros tyrimai rodo, kad pirmiausia žmogus pamato nuotrauką ir ją įvertina, tik po to skaito tekstą. Akivaizdu, kad nuotraukų ir vaizdo įrašų kokybė išlieka labai svarbi.

Kiti pranešėjai pabrėžia vientisumo svarbą. SEO optimizavimas turėtų būti vientisas procesas, nukreiptas į vartotojo poreikius. O žmones, interneto naudotojus, tikriausiai visais laikais labiausiai jaudina tai, kas paprasta, emocionalu bei turi ilgalaikę vertę. Šiuolaikiniam SEO specialistui iškyla daugybė užduočių, kurias turėtų gebėti sujungti į darnią visumą. Be analizės, raktažodžių tyrimo, techninio, vidinio ir išorinio SEO, jis turėtų stengtis suprasti vartotojų lūkesčius ir poreikius, mokėti į juos atsiliepti. Skaitmeninės rinkodaros specialistas, dirbdamas su kiekvienu savo klientu, turi ieškoti originalių verslo pateikimo būdų.

Internetinė erdvė yra perpildyta įvairiais reklaminiais pasiūlymais. Kaip sudominti vartotoją, o ne robotus? Tai ir bus pagrindinis SEO optimizavimo uždavinys 2020 metais. Tam reikės mokėti išlaviruoti tarp originalumo bei paprastumo. Mažiau galvoti apie raktažodžius, daugiau apie tai, kaip tekstas veikia skaitytojus. Pavyzdžiui, kokią reakciją sukuria du panašūs prekės pristatymai:

„Geriausi nauji vyriški batai“ ir „Vyriški batai, su kuriais lengvai nueisite 10 000 kilometrų“? Daugelis vyrų tikriausiai norėtų vaikščioti su savo naujais batais nepavargdami ir kuo ilgiau.

Submit comment

Allowed HTML tags: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>