2012 m. vasario 11 d., Šeštadienis

Tiesiog nuomonės

Veda tautas ir kelia suirutę. Kas?

Parengė Homo erectus
2010 m. birželio 07 d., Pirmadienis
Isterinis psichopatas

Vyras

Isteriniai psichopatai geba apie save sukurti spalvingą įspūdį. Jie trokšta pasaulinio pripažinimo. Tuo pat metu kuria fantastinę teoriją ar net naują geopolitinę koncepciją.

Visuomeninė isterinių psichopatų veikla kelia didelį pavojų bet kokiai visuomenei arba tautai, mat jie skiepija savo tautai nacionalinio ypatingmo idėjas arba unikalumo išaukštinimą. Taip pat jie priveda savo visuomenę prie skurdo. Susidaro galimybių kilti karams – tiek pilietiniams, tiek pasauliniams.

Kažką panašaus mes galime pamatyti ir dabar - tai politiniai ir visuomeniniai veikėjai Lietuvoje, Gruzijoje, Lenkijoje. Tas įžiūrima plika akimi.

Šizoidinė psichopatija pasireiškia tarp abiejų lyčių atstovų, tačiau vyrams, visgi, dažniau. Neįtikėtina, bet vyrai dažniau dalyvauja valstybių valdyme ir tautų vedime tiek tiesiogine, tiek perkeltine prasme.

Šizoidinės psichopatijos pavyzdžiai kelia suirutę visuomenėje. Tuo tarpu visuomenė mėgaujasi ryškiomis asmenybėmis, o žiniasklaida kuria herojinius epus.




Griežtai draudžiama informaciją kopijuoti, dauginti, platinti, republikuoti, panaudoti interneto svetainėse arba kitose informavimo priemonėse be raštiško VšĮ „Žurnalistika kitaip“ sutikimo. Jei sutikimas gautas, būtina nurodyti www.zurnalistika-kitaip.lt kaip šaltinį su aktyvia nuoroda. Visas leidinio turinys yra apsaugotas anti-plagijavimo sistema COPYSCAPE.
Žurnalistika kitaip
Komentarų skaičius: 23

kazkada|2010-06-07 09:36

galvojau panasiai, bet dabar nepritariu. Lengviausia visus vadinti psichopatais. Yra gera kazkokio psichologo mintis, kad visi yra savotiskai paciuoze :D

Jonux|2010-06-07 10:57

"...tai politiniai ir visuomeniniai veikėjai Lietuvoje, Gruzijoje, Lenkijoje"
Na zinoma, sias salis valdo visiski psichopatai... Ne taip kaip matka Rosija - visiskai sveiku zmoniu duetas ;)
Siaip, nepyk, Jurate, bet mano manymu tokie straipsniai tersia "Zurnalistika Kitaip"...

Jūratė A.|2010-06-07 11:36

Kaip kiekvienas žmogus turi teisę reikšti savo nuomonę, taip kiekvienas gali tai nuomonei oponuoti.
Beje, "Žurnalistika-kitaip" negali ignoruoti radikalesnių minčių kaip kad šiuo atveju Homo erectus'o, kadangi apsimetimas esą nieko negirdžiu, nieko nematau šiuo atveju rodo ne jo minčių blogumą, o negebėjimą apie tai diskutuoti. :)

Jonux|2010-06-07 12:58

Kagi, padiskutuojam... Noreciau didziajam psichoterapeutui H. erectus uzduot keleta klausimu:

1. "Šizoidinė psichopatija pasireiškia tarp abiejų lyčių atstovų, tačiau vyrams, visgi, dažniau" Gal galetum pacituoti saltini?

2. Sizoidine psichopatija dazniausiai pasireiskia atntisicialiu elgesiu. Kaip antisocialus zmogus gali buti lyderiu?

3. Gal vistik pasirinktum, ar tie musu lyderiai yra isteriniai ar sizoidiniai psichopatai, nes skirtumas gana didelis ;)

Beje, kokia diagnoze galima butu duoti zmogui, kuris siekia demesio rasinedamas isterinius straipsnius...? Klausimas, zinoma, retorinis...

z-analitikas|2010-06-07 13:08

Šiuo klausimu pritariu Jūratei. Mes gyvename berods laisvoje Lietuvoje ir turime žodžio laisvę. Ar ne taip?
Volteras yra pasakęs, kad: "Aš šlykščiuosi tuo , ką tu pasakei, tačiau ginsiu iki mirties tavo teisę tą sakyti".

z-analitikas|2010-06-07 13:16

mielas Jonux, berods jūs rusofobas, kad jums jau visur rusai vaidenasi. Ar as klystu? Daugelis žmonių peikia Rusiją ir nemato didelių eksporto ir draugystės galimybių, kurias siūlo Rusijos platybės. Mat ateis dėdė Meškutis, lietuviams bus chana, su savo letena visus nušluos.
Puikus pavyzdys šizofreninės paranojos, kuri pasireiškia nuo jaunų metų. Prieš savaitę teko matyti jaunus rusofobus Oze. Vaikai po 10-14 metų pamatė rusišką laikraštį, pradėjo garsiai šūkauti kaip jie nekenčia rusų tautybės ir mielai juos.... su keiksmažodžiais iš Lietuvos.
Juokinga kaip yra formuojamas jaunimo mąstymas.

51.8|2010-06-07 14:39

Net susiradau, kas tas daiktas "šizoidinė psichopatija". Tai rašoma taip - šizoidinio tipo asmenybės, yra užsidarę savyje, mažai bendrauja, vengia kitų ir yra vieniši, nuolat paskendę savo mintyse, jausmuose, fantazijose, bijo kitų žmonių artumo ir intymumo.
Bijau, kad pagal apibrėžimą visa Lietuva yra vienas šizoidinis blokas. Chi
Turiu pripažinti, kad tai geras naujas žodis mano žodyne. Z-analitike, per dažnai tu užstoji slavus. Kas tau? Bandai pasirodyt kosmopolitu? Chi chi

*Tata|2010-06-07 14:40

Prancūzų dramaturgas Moljeras pastebėjo, kad: "Mokytas kvailys yra didesnis kvailys už nemokytą kvailį".
Pas mus, kaime, kuriame aš gimiau ir užaugau, nenormalios psichikos žmonių niekas neskirstė į isterinius psichopatus ir šizoidinius psichopatus, o tiesiog sakydavo "tas durnius". Ir šie "durniai" į didelius mokslus, kad galėtų būti kokie nors "veikėjaii" neįkibdavo. Tad iš kur gerb. "Homo erectus" plika akimi nustatė, kad tik Gruzijoje, Lietuvoje ir Lenkijoje yra visuomeninių ir politinių veikėjų "durnių".( Atsiprašau, asmeniškai aš taip negalvoju). Ir kuriai kategorijai; mokytų ar nemokytų kvailių šių veikėjaii priklauso?

Jonux|2010-06-07 15:25

as ne rusofobas o putinofobas/meskofobas... :D

ir beje, dekui uz manes priskyrima jaunimui ;)

Zozio laisve yra neblogas dalykas... Tik kartais perlenkiama lazda, labai geras pavyzdys - Delfi komentarai!

z-analitikas|2010-06-07 15:53

Yra durnių Lietuvoje, Gruzijoje, Lenkijoje, Rusijoje ir kitose pasaulio valstybėse. Skiriasi tik durnių tankis valstybių valdymo institucijose. Kuo mažesnis durnių tankis, tuo laimingesnė tauta.
Praeitis ir lieka praeitimi, kas buvo tas buvo, istorijos atbulai mes nepakeisim. Žiūrėti reikia į priekį mūsų vaikų ir anūkų ateitį.
Jeigu keikti rusus, kodėl neprisiminus Hitlerio, kuris šiaip iš malonumo žudė žydus ir jam maišiusas tautas ar asmenybes, grūsdavo į konslagerius ar dujų kameras.
Niekas nesusimąsto, kad jei ne rusai, gal mes būtume neišvydę šio pasaulio, nes mūsų tėvai ar seneliai būtų supuvę konslageryje arba nunuodyti dujų kameroje.

Jonux|2010-06-07 16:03

Deja ne iki galo galiu sutikti su rusu vaidmeniu musu "laimeje". Bet matyt siuo klausimu esu saliskas, nes mano diedukas is tevo puses vos isnese kaily is Katynes... mano mamos seimos vos neisveze i Sibira. Ir tai padare, deja, ne vokieciai.

O del durniu valdzioje, tai zinoma ju yra visur. Taciau erectuso taikinys siame straipsnelyje labai aiskus: Lietuva, Lenkija ir Gruzija bendradarbiavo, kad "atsverti" rusu svarstykles regione. Beje ta dare ir Ukraina, bet dabar ji jau "tvarkinga", todel taikiniu ir nepatapo :D

Juo labiau, kad rusai Saskasviliui diagnoze jau seniai nustate, o musu gerb. erectusas tik praplete ja Lt ir PL politikams:

http://english.pravda.ru/world/ussr/106874-0/

http://www.youtube.com/watch?v=GqSIXIwGLhI

*Tata|2010-06-07 17:41

Gerbiamas "z-analitike",
man susidarė toks įspūdis, kad vos tik kas pasisako prieš rusišką tvarką ir santvarką (ne prieš rusų žmones), tą jūs tuoj apkaltinate "fobijomis". Kaip nesinorėtų kaltinti jus "filijomis". Perskaičius jūsų 15:53 komentarą, o ypač sakinį: "Jeigu keikti rusus, kodėl neprisiminus Hitlerio, kuris šiaip iš malonumo žudė žydus ir jam maišiusias tautas ar asmenybes, grūsdavo į konclagerius ar dujų kameras." , mano galvoje gimė šio jūsų sakinio "brolis dvynys"; "Jeigu keikti vokiečius, kodėl neprisiminus Stalino.......". Prie jūsų išvardintų Hitlerio "nuopelnų", Stalinui dar priskirtini:GUL-agas, GOLODOMORAS,genialių ne tik okupuotų kraštų, bet ir rusų tautos atstovų žudymas "bez suda i sledstvija" (kad ir garsioji MEDIKŲ "sąmokslo" byla) ir dar nesuskaičiuojama daugybė nusikaltimų žmonijai. Ir kažin kaip būtų buvę, jeigu Stalinas su savo "bendraminčiu" Hitleriu nebūtų pasirašę nepuolimo sutarties, o po to kaip kokie maitvanagiai neužpuolę Lenkijos. Taip kad istorijos, gerbiamasis užmiršti negalima. Ir dar. Ne tik rusų tauta kovojo prieš Hitlerinį fašizmą, bet visa antihitlerinė koalicija. O kur dar antrasis frontas, amerikoniški konservai, be kurių rusų kariai ( ir ne tik jie) mirė ne tik nuo kulkų, bet ir iš bado. O kuri okupacija būtų geresnė mums ( 50 metų sovietinės patyrėme savo kailiu), tai galime tik spėlioti, o ne kategoriškai teigti: "kas būtų, jeigu būtų".

z-analitikas|2010-06-07 21:47

mielas Jonux ir Tata, berods jūsų argumentai įdomūs netgi labai. Gal šiek tiek istorijos.

1939 m. balandį Hitleris įsakė vermachtui ruoštis pulti Lenkiją. 1939 m. rugsėjo 1 d. jis sulaužė nepuolimo ir gerų santykių paktą, pasirašytą prieš penkerius metus. Vokiečių kariuomenė įsiveržė į Lenkiją. Hitleris pasinaudojo pretekstu, neva lenkų kareiviai įvykdę "agresiją" vokiečių radijo stotyje prie Vokietijos - Lenkijos sienos.

Sovietų invazija į Lenkiją - 1939 m. rugsėjo 17-spalio 5 d. Raudonosios armijos vykdyta karinė operacija, kurios metu siekta užimti rytinę Lenkijos dalį. Sovietinėje istoriografijoje vadinta 1939 m. išlaisvinamuoju žygiu į Vakarų Ukrainą ir Vakarų Baltarusiją.

http://en.wikipedia.org/wiki/World_War_II

Tik problemėlė, kad žydų genocido metu buvo sunaikinta apie 3.6 milijono. Žydų tautybės žmonės taip pat prisimena šiuos įvykius ir gedi, gal netgi labiau negu lenkų tauta.

Rytų Vokietija kentėjo tokią pat okupaciją kaip ir Lietuva anuomet. Bet Vokietijos valdžia linkusi ieškoti Rusijoje galimybių, o ne taškytis praeities purvais. Kažkodėl Vokietijos vyriausybė nejuokina viso pasaulio su savo naiviais pareiškimais-akibrokštais.

Karai visada reikalavo didelių aukų skaičiaus. Mūsų protėviai pasakodavo baisias istorijas apie karą, jo eigą. Mes to nematėm ir suprasti ir įsivaizduoti sunku. Galime ginčytis iki nukritimo kas kaltas, kas ką žudė, bet nematau tikslo kapstytis praeityje. Visada vertinau taiką ir harmoniją.

Gyvenimas juda pirmyn, reikia galvoti apie vaikus, tautos ateitį ieškoti perspektyvių ir galimybių. Bet pažiūrėjus į Lietuvos statistinius rodiklius per 20 nepriklausomybės metų, berods suprantu kad subtiliam konservatoriškam protui tai sunkiai įkandama užduotis.

Jonux|2010-06-08 12:29

Na, z-analiotike, jei jau mojuoji skaiciais, paskaityk ir apie Stalinizmo auku skaicius:

Tremimai: http://en.wikipedia.org/wiki/Population_transfer_in_the_Soviet_Union

Ukrainieciu genocidas: http://en.wikipedia.org/wiki/Holodomor

Prievartavimas: http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_rape_of_German_women_by_Soviet_Red_Army

Na ir tiesiog, ivairus karo nusikaltimai: http://en.wikipedia.org/wiki/Soviet_war_crimes

Ir zinai, koki as matau skirtuma tarp "konstruktyvaus" bendradarbiavimo su Vokietija ir Rusija? Ogi Vokietijos dabartineje valdzioje fasistu nera nei kvapo, tuo metu kai rusija valdo buves KGB karininkas, kuris ir toliau puikiausia naudoja sovietinius metodus. Beje Putino eros pabaigai prosvaisciu nera, nes Rusija prailgino prezidento kadencijos trukme:

http://www.msnbc.msn.com/id/34253039/

Na o po to meskiukas dar tures pora kadenciju :D

51.8|2010-06-08 12:55

Putinas gražus vyras. Vokiečiai ne tokie gražūs. Chi
Man patinka rusų politika. Ne asmenybės derinasi prie sistemos, bet sistema derinama prie asmenybių. Chi chi
Kodėl gi ne? Visai įdomus valdymo modelis.

z-analitikas|2010-06-08 13:33

mielas Junux, jūs dar Pūnų karą prisiminkite ir aukas paskaičiuokite. Suprantu, kad jums sunku objektyviai įvertinti Antro pasaulinio karo situaciją.
Jūsų giminaičiai vos nepatyrė tremties, šis reiškinys vadinamas post trauminiu sindromu, kurio pasekoje pasireiškia neapykanta tam tikram skriaudikui.
Ir kiek kartų bepasikeistų, reikia kapstytis ir vis kaltinti skriaudiku palikuonis, kurie nieko bendro neturi su skriaudiku.

Neįsižeisk Junux, bet tas "vos nebuvo ištremti" man skamba kaip "aš vos nelaimėjau milijono, pritrūko 5 teleloto kamoliukų".

Mano diedukas Amžiną atilsį kariavo 2 pasauliniame (Antihitlerinėje kolicijoje), Antro pasaulinio karo veteranas buvo. Jei jau taip įdomu, grynakraujis lietuvis, 100%, ne 98%, ne 97% ir ne 50/50 ir t.t.

Kol gyvas buvo, pamenu pasakodavo. Stalinas normalių žmonių netremdavo ( juk tremtis tai ne kankinimai dujų kameroje ir ne mirtis). Darbo liaudis buvo mylima ir gerbiama. Tremtiniais buvo buržuaziniai/kapitalistai, kurie jodavo ant darbo liaudies pečių ir turtus savo skaičiuodavo, kol darbo liaudis iš bado mirdavo. Panašiai ir dabar. Mūsų elitas joja ant mūsų darbo liaudies pečių. Elitas vadinamas nepakaltinamu, nes voko storis ir turinys šiais laikais teisingumą valdo, ne veltui Lietuva viena iš pirmaujančių pagal korupcijos lygį iš visų Europos šalių.

Na, sakyti, kad visi blogi, korumpuoti nedrįstu, visokiu yra +/- ,bet labiau į minusą. Durnių tankis didesnis.

Bet žiūriu, kad šiais laikas patys lietuviai į tremtį važiuoja ir maži, ir dideli, net tremti niekam per prievartą nereikia.
Per nepriklausomybės 20 -metį statistiškai pusę milijono Lietuvos gyventojų savo noru į tremti išvažiavo - Anglija, USA ir k.t., dirba ten po 16h. Ateities prošvaisčių nemato ir grįžti nežada.

Visada maniau, kad mokslininkai linkę į ateitį žiūrėti, o ne vietoje trepsėti.

*Tata|2010-06-08 13:55

Z-analitikas, kaip ir "Kalvis Ignotas" turi savo teisybę. Pagal jį varganoje pokario Lietuvoje buvo 300000 buržuazinių kapitalistų, jojusių ant darbo liaudies pečių, kuriuos gerasis "tėvelis Stalinas" pasiuntė į Gulago sanatorijas pailsėti, kad Z-analitiko grynakraujis lietuvis (kažin ar tokių esama?) diedukas galėtų laisvai Stalino saulės spinduluose šildytis. O kur dar stribų išžudyti "liaudies priešai" čia pat Lietuvoje. Aš nejaučiu jokios pagiežos nei tiems, kurie Stalino saulę Lietuvoje įžiebė, nei alkanai rusų liaudžiai, bet didžiarusiškajam kremliaus vadukų šovinizmui niekada nepritarsiu.

Jonux|2010-06-08 15:38

Butent i ateiti as ir ziuriu... O komunizmas ir "darbo liaudies" valdzia, aciu Dievui, praeitis...

Beje LT "elitas" pagrindinai issivyste is KP elito, todel nei korupcija, nei visi kiti reiskiniai manes nestebina.

Kaip bebutu, su zmogumi, kuris vis dar tiki komunistine propaganda matau gincytis neverta. Kaip sakoma: "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded" ;)

Jūratė A.|2010-06-08 20:27

Kaip manote, ar bent vienas teiginys / požiūris / įvykis gali turėti vieną ir neginčijamą tiesą? Abejoju. Absoliutas - retas dalykas visame kame.
Kiekvienos valstybės valdymo politika glaudžiai susijusi su kaimyninėmis, o neretai ir viso kontinento ar net pasaulio šalimis, todėl išlaikyti darnių santykių su visomis praktiškai neįmanoma. Per daug interesų ir jų susikirtimo taškų.
Kas kaltas dėl susikirtimų, atsakyti turbūt irgi niekas negalėtų, nes, kaip ir bet kokį kitą įvykį, valstybių interesų susikirtimus lemia ne konkretūs asmenys / veiksmai, bet ištisos jų virtinės, o kas daugiau ar mažiau - žmogui objektyviai suprasti neįmanoma.
Todėl, Jonux ir Z-analitike, manau, kad Jūsų ginčas, kad ir koks prasmingas bei daug detalių atskleidžiantis, nėra objektyvus. Ir objektyvumo pasiekti jau vargu ar galima.
Du pasauliniai karai tapo tiesiog dideliais pralaimėjimais visam pasauliui (net jei galima teigti, kad tai kažką davė ekonomikai, kažką pasaulėžiūrai, o kažką tautoms) ir tas pralaimėjimas skaudus tuo, kad kiekvienas jame dalyvavęs kažkiek jaučiasi skriaudiku, kažkiek nuskriaustuoju. Ko daugiau - gal kiekvienam pagal savo sąžinę.
Taip nemanote?

*Tata|2010-06-09 10:34

Gerb. "Z-analitike" ir aš kažkada maniau, kad Volteras yra teisus gindamas teisę kalbėti nesąmones, net kaip ir jūs cituodavau , kol vieną kartą šiuo teiginiu mane stipriai suabejoti privertė B.Franklinas, sakydamas kad:" Užčiaupti burną kvailiui - nemandagu, bet leisti jam tęsti - tiesiog žiauru".

z-analitikas|2010-06-09 12:02

Na, ką aš galiu pasakyti, kiekvienam pagal savo situaciją.

Panašiai kaip politikoje.
Politikas tai toks žmogus, kuris sako tai, kas jam palanku prieš rinkiminę kampaniją, bet dažniausiai darantis atvirkščiai po jos.

Ale pono Hitlerio buvo kredo toks: Svarbiausia laimėti! Nekam nerupės kaip tu tapsi nugalėtoju.

Jonux|2010-06-09 12:41

Tiesa sakant, Jurate, as neginu nei vienos puses. Niekada nesakiau, kaed Hitleris saunus vyrukas, ar kad butu geriau jei fasistai butu laimeje. Apie Stalina su Hitleriu manau: "meska su lokiu abu labu tokiu".

Tiesa pasakius Stalinas ir buvo zmogus, labiausiai tinkantis siai temai: paranoikas manes, kad CCCP bus stipri tik jo valdoma, mates visur tik samokslus. O kaip gudrusis z-analitikas sako, kad tremimai tai ne duju kameros, tai nuo Stalino teroro zuvo 8.6 mln. zmoniu... Ar tikrai jie visi buvo burzujai, engiantys darbo liaudi? :D

Beje, Stalino teroras yra gana metodiskai isnagrinetas sitame puslapyje:

http://www.johndclare.net/Russ12.htm

51.8|2010-06-09 20:54

Tai ką, vaikams smėlio dėžėj vietos pritrūko? Chi
Relax. Viskas normoj. Taigi Inga* čia rašinėjo kažkur, kad atiduotų kačiukus savo geriems žmonėms ar kažką panašaus, tai matau potencialių yra, kuriems reikia kačiuko nusiraminimui. :D :D Chi
Užglostytumėt kačiuką negyvai iš nervų. Chebra, relax. Putinas gražus, bet šis vakaras ir nuostabus vaizdas pro langą dar gražesnis.Chi
Palikti komentarą
  1. * - žvaigždute pažymėtus formos laukus užpildyti būtina!



A. Macijausko premija
Nmedia 2010

Naujausios temos

Populiariausios temos

Karštos diskusijos

Nauji komentarai

© 2009 - 2012 VšĮ „Žurnalistika kitaip“. Visos teisės saugomos. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką VšĮ „Žurnalistika kitaip“ sutikimą.